سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش بی عمل مانند کمان بی زه است . [امام علی علیه السلام]
یک سیر کُنار
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» 6. کادو: یک قبر شیک!

اول این خبر را ببینید: به گزارش مهر ، در جریان بازدید تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر قم از آرامستان بهشت معصومه(س) که بعد از ظهر دوشنبه انجام شد، به منظور ترغیب شهروندان قمی به دفن اموات در آرامستان‌های بیرون از شهر نظیر آرامستان بهشت معصومه‌(س) به پیشنهاد اعضای شورای شهر و همچنین با موافقت مدیر عامل و هیئت مدیره سازمان آرامستان‌های شهرداری قم‏، به تمامی اعضای شورای شهر قم، یک قبر در آرامستان بهشت معصومه (س) اهدا شد.

کاری به این که این حضرات شورای شهر قم خوش سلیقه بودن یا بد سلیقه ندارم! کاری هم ندارم که کادو گرفتن یک قبر ممکن هست چه حسی به آدمها بدهد! فقط می خواهم به این نکته اشاره کنم که: به شواهد تاریخ آدمها پیش از آن که به فکر خانه ای برای سکونت باشند به فکر قبری برای مردن بودند و قبر تاریخ درازتری از خانه دارد چه این که قبرستان از جامعه کهن سال تر است. این آقایان شورای شهر احتمالا برخی از آنها هنوز خانه ندارند و حتی مرده هایی که هر روزه به این آرامستان برده می شوند، اما قبر را نمی توان اجاره کرد باید خرید و باید داشت.جای امیدواری هست برای کسانی که خانه ندارند! بالاخره صاحب خانه می شوند. امید که رو به آفتاب مهربانی و بخشایش خدا باشد.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » کودک کوتیانی ( سه شنبه 89/10/14 :: ساعت 11:37 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

10. پی نوشته های برگه های امتحان
9. همینجوری
8. معرفی موضوع یک سخنرانی
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 4
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 5992
» درباره من

یک سیر کُنار
کودک کوتیانی
من کمی درس طلبگی خوانده ام و کمی هم مطالعات جامعه شناختی دارم. با این حال دوست دارم اینجا کودکانه ببینم. یعنی صادقانه و خالصانه! باید تمرین کنم بر من خرده نگیرید.

» آرشیو مطالب
آذر 89
دی 89

» موضوعات وبلاگ