سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ بندگانم نزد من، شخص پرهیزگارِجوینده پاداشِ بسیار، ملازمِ عالمان، پیرو بردباران، و پذیرنده از حکیمان است . [امام سجّاد علیه السلام]
یک سیر کُنار
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» 9. همینجوری

وقتی بعد از مدتها بخواهی چیزی بنویسی کارت کمی سخت تر میشه! حکایت من هست و دوستانم و کلی کلنجار رفتن با خودم. به هر حال امروز تصمیم گرفتم یه چیزایی بنویسم. شما فکر می کنید ما آدمها چند در صدمون (در ایران) رفتارمون اونی هست که دوست داریم. خیلی دور نرید و سخت نگیرید! جوری دیگه می پرسم؛ اگر به ما بگن هر جور راحتید لباس بپوشید و نه حکومت به شما کار داره و نه جامعه و سنت و همسایه، چند درصدمون همین لباسی رو می پشیم که الان پوشیدیم؟! زود نرید سراغ این که این خوبه یا بده! میخوام ببینم چند درصد در خلوت و تنهایی خودمون همینی هستیم که الان هستیم. نمی دانم شما چی فکر میکنید! ولی من تصور میکنم درصد بالایی طوری دیگه زندگی میکنند! به عبارت دیگه مردم از برای درگیر نشدن با سنت به میان­مایگی پناه برده و همینی هستند که هستند و اگر غیر از این دغدغه باشه حتما طوری دیگه هستند. حالا بفرمائید که به نظر شما این شکل زندگی چقدر از نشاط و سرزندگی ما رو میگیره؟!!!! نمیخواهید بگید که خیلی کم؟!!!!!



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » کودک کوتیانی ( پنج شنبه 89/12/12 :: ساعت 1:31 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

10. پی نوشته های برگه های امتحان
9. همینجوری
8. معرفی موضوع یک سخنرانی
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 4
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 5981
» درباره من

یک سیر کُنار
کودک کوتیانی
من کمی درس طلبگی خوانده ام و کمی هم مطالعات جامعه شناختی دارم. با این حال دوست دارم اینجا کودکانه ببینم. یعنی صادقانه و خالصانه! باید تمرین کنم بر من خرده نگیرید.

» آرشیو مطالب
آذر 89
دی 89

» موضوعات وبلاگ